fredag, juli 22, 2005

islandish

jag har tappat tidsuppfattning. golfar mig igenom dagarna, sover igenom nätterna. önskar att det för alltid kunde vara så här simpelt som en cornelisvisa.
hoppas alla har det fett på fastlandet. lorenzo väntas hem imorgon kväll, vad ni andra gör vet jag inte, hurry up n' update like CNN.

what up Hazel, what up JBD.

gjorde en efteransökning till 10 poäng ryska i höst, OCH KOM IN! efter att ha plöjt kafka och dostojevski i sommar så är jag sjukt sugen på St. Petersburg/Kiev/Moskva i vår. Hit me up om ni ska med på språkresa.

Fat Joes disslåt till Fitty är extreeeemt fedt.

Rekommenderar även Vodka Cranberry, sommarens grogg. Fyll upp ett glas med is, fitty vodka, fitty JOKKS tranbärsjuice.

skickar med en bild på mig markus the one and only bad ass in this town och hampus.
lite paparazzi varning på den ;)