torsdag, november 10, 2005

Mer bloggeri

Pratade med Jonas på telefon, Johnny Blaze Dude sitter o glassar shortsen i 18-gradig skugga... mad nice. Big up The Antibetan Monk och Smulan!

Shu brää, jag är husvakant och i färd med att snart börja tänka på refrängen en stund. Jag är rädd att jag missar nästa lektion hahaha. Men jag är nog ganska tillfreds med det... jag har börjat plita i min textbok som fan nu, har värsta befrielsen genom kreativa meckanden på sista tiden...
i denna anda tänker jag annonsera smått om min nya skapelse:

Lionmouth Mad Nice Art Gallery

Det nyaste inom digital galleriteknik, gå in vart fan du vill ifrån och titta på vad fan du vill när fan du vill om du ens fanimej vill... madness...

emcees diss in the room to a popular tune
tearing their flesh in ways both effective and cool

ONE LOVE UNDER THE RDS