måndag, augusti 01, 2005

bad explorin


yo, hemkommen från en mycket trevlig helg i sthlm's skärgård bestämmer jag mig för att gå och se Batman Begins. Jag vet inte om jag har så skyhöga krav på underhållning eller om filmen helt enkelt inte är bra.
jag går sedan ner till ån med min gode vän benedetto, för att där klättra i lyftkranar. vi kom mycket högt och såg mycket långt. rekommenderas.

hela den byggarbetsplatsen (som består till 80% av betongväggar) stod öde under hela tiden och stället är ytterst lämpligt för, herb session med utsikt till nkpg, måleri, snickeri, efterfest.

ingen av er som kan ta er till ön nu i veckan? sista chansen för sommaren. åker tillbaka om 8 timmar, stannar tills torsdag/fredag. när kommer alla att finnas i lund ?

peaches

[edit för layout]

1 Comments:

Blogger Lorenzo Petersson said...

Ah, construction since been pimping... jag ska dit sen..

2:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home