fredag, augusti 26, 2005

'twas was what was up...


jag instämmer på lundad. lagom bakis idag, hård kväll igår, lite småsjuk också för den delen. Var på LUNDS nation vilket är ett jävla skitställe. De spelade Orup och Call on med HELA kvällen. Det stod konstiga människor i konstiga hörn i ännu konstigare kostymer och glodde på folks bakdelar. Mina vänner kom inte in därför att det påståddes vara fullt när det nästan var tomt.

Hursomhelst, jag fick efter 4 månader äntligen min hamburgare från hamburgerstället, började promenera hemåt men unnade mig en fantastiskt fin taxifärd.
måste åka mer taxi. dricka mindre öl.

nu är lorenzo på ingång och utflytt / flyttstäd är i full gång. hur gick det med städningen i natt Jhonnhy ? Ostkaka till frukost? Hope y'all savin' sum.

Finally back in town. I shouldn't have left you without a dope beat to step to.

Ikväll kommer hampus, förbered er på en mousserande kväll.