torsdag, november 10, 2005

We be burnin - revisited and revized

I onsdags skrev jag ett inlägg uppe hos Geza och Petra när vi satt och förtärde alkohol med Broman och sen gick jag o la mig.
Nästa morgon sätter jag eftermiddagskaffet i halsen och fattar inte ett smack för det rosafärgade meddelandet här under stod som om jag hade skrivit det.
Det läskiga var bara att det inte var jag som hade skrivit det, vid Osiris och Apis!
Bloggpiraterna slog till skoningslöst och ärren är kvar som ni kan se.


This is a news broadcast from da bloggpirates.......bringing it to ya live from da boombastic waves of da 7ven seas.

Finaly in da halls of true rum, freestyle bucaneers an riddimcutlases.
We bring you da capitan's orders.
Set sail for norther shores, promising hard beats, a stand up crew and lots of parrots.
Waiting at da docks for the lost privateer to set foot on Scandinavian soil.
In our fortress of love and respect we await the second comming of sons lost but not forgotten.
Remember, allways rock da boat.

Three pieces of an eight.

Här borde jag skriva något annat prettoaktigt men ärligt talat, jag har sånt bloggstop att jag bara stirrar mig blind på det!


1 Comments:

Blogger Lorenzo Petersson said...

Vem fan skrev det där? Jag har inte skrivit det... hur full blir man? Hur frisk är jag? NOOOO MEMORY WHATSOEVER of writing this... det är ju ändå lite Monkey Island stuk på det... jag fattar inte ett smack.

5:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home