söndag, november 13, 2005

Jönköping

Jönköping är hemskt. Linköping är illa men Jönköping tar priset, alla män över 30 ser lika dana ut mer än vanligt! Dom innehar även den klassiska looken av en människa som är villig att se ut som en pansionär för att kunna unna sig själv en "vårdad och seriös" image.
Kan denna stad vara mer konservativkristen än så? Ger mig seriös invärtes leverkrupp.
Syndens näste.

Nu är jag hemma igen, från att ha varit hemma igen i linköping. Sitter hos petra och chillar lite.
Min fot gör ont men det gör inget för jag är glad att jag inte bor i Jönköping. Den sjukan verkar värre än Linköpingssyndromet.

Men, till denna gnällighet bör även lite positiv livsnjutarglädje läggas in för balansen och imagen lite.
Det blir inte en bättre värld bara för att man inte tar det lugnt, det blir inte en bättre värld för att man är paranoid över jönköpingsmän. Det blir dock en bättre värld om man inser att det inte blir roligare än att hänga med sina polare.

ONE LOVE UNDER THE RDS