söndag, november 20, 2005

Fick släppet, skrev ner det.

SJ, Connex och deras gelikar ger mig magsår.

Varför är dom så dumma? Varför är dom så dyra?
Det finns säkert jättemånga bra förklaringar på vilka kulturhatare och dubbelmoraliska affärspersoner dom är, åh vilka argument man kan lura sig själv och andra med men i slutändan så är det såhär:
dom är Satans avkomma och tillsammans med Microsoft, Nestle, alla läkemedelsföretag, H&M, Philip Morris m.fl. vill dom inget annat än att se mänskligheten i bojor och trycka sin stora, fjälliga, mörklila stinkande kukar längre upp i våra stjärtar.

Fan vad jag inte orkar med vår fina moderna jävla strömlinjeformade skitvärld, jag finns på min öde ö tills den blir uppköpt. Den dagen begår jag seppuku mitt i det offentliga rummet och blir posthumöst stämd av JCDecaux för att mitt besudlade blod stänker på deras reklampelare.

Rösta FÖR ETT RENT HELVETE.