tisdag, december 06, 2005

I begynnelsen var mörkret

... och en lustig dröm om att jag hemsökt av en galen tant som skrek och härjade något om tvättomater, hon var ursinnig. Sen gick det hela över till att jag gifte mig med en latina (drömmar har ofta mycket bättre vändningar än vanliga livet, åtminstonde vad gäller chock-faktorn) och sen ringde telefonen.

Men nu har jag faktiskt vaknat, och som sagt, där varde mörker och jag sade varde ljus men ingen vred på mina persinenner, så det gjorde jag själv och sedan såg jag vad som var gott och upptäckte att det absolut inte befann sig i min lägenhet så jag kommenderade VARDE ORDNING och min redan döende basilikaplanta såg ut att säcka ihop lite mer (något i stil med "ja för det tror vi ju på").
Så nu ska jag utföra kommandot som jag uttalade via maktord (magi funkar bara man bjuder till lite själv) så nu jävlar ska här bli så rent att det ska vara skrämmande, det ska vara den fruktansvärda skräcken som fyller alla smålleiters små hjärtan med fasan och gudsfruktan, här ska kunna utföras theosofiska ritualer och att alla de frammanade änglarna ska säga "Faaan Rocky, hur fick du det så här rent? Var det Ajaj-X eller var Mr. Gäddhäng du använde?" och känna sig ödmjuka.

Alla är välkomna att hjälpa mig med iordningsställandet!

PS. This blog done look better and better man!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

helt jävla lysande inlägg. skall ändra designen på bloggen idag igen, så njut en sista gång...

1:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home