onsdag, november 23, 2005

i see a raw deluxe blog and i want to paint it black

allt som skrivs med svart text är för 98 enbart, endast.

idag har jag inte gjort mycket, jag har läst en vansinnig mängd bloggar, blivit irriterad på en hel del men riktigt impad och stimulerad av ett par. ikväll ska jag på det mest pretentiösa jag gjort i hiphopens namn, ska gå på Why?

har inte mött samma entusiasm inför nyår från övriga i vår lilla gemenskap, har ni tappat hoppet eller har ni för mycket som händer innan nyår? jag kan ta det på mitt ansvar, det enda roliga som sker i mitt liv.

skrivit ett brev idag, till min far. det kan vara första gången jag gjort det. ska skickas med födelsedagspresenten. hoppas han blir glad.

dagens line:
I wish I was indie-pop, not hop, with indie-cred/
so I could be a feminist, have analsex and still be alone in my bed/

1 Comments:

Blogger Lorenzo Petersson said...

Jag är hur peppad som helst, jag föredrar bara att inte hypa sönder det för mig själv, blir alltid misspepp om jag hypar för mycket... skumt. Men, i vilket fall som helst så kommer det bli fett. Vi ska bara fixa prylarna först!
Invitation only.

PEACE!

7:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home